Hitta ljudboken

Minns du den stad och I en förvandlad stad / Lättläst

LL-förlaget,
Romaner
9170537151
Ljudbok
MP3 AAC/iPod MP3 (5-min) Streaming
Två klassiker på lätt svenska!

Huvudperson är Emelie som sliter hårt för att hålla ihop familjen. Det blir krig ute i världen, och hungersnöd och storstrejk hemma i Sverige. Eländet fortsätter för Bärta, men Gunnar får det allt bättre. Staden växer allt mer och framtiden börjar ändå ljusna för många.

Per Anders Fogelströms berättelser om Henning och Lotten och deras barn och barnbarns liv i Stockholm har fascinerat många läsare.

Serien kommer nu i nyutgåva, samlad i två volymer. Det här är del tre och fyra i Stadserien.
  • Vänta lite...

  • Hämtar priser... Det kan ta upp till 1 minut.
  • Prenumerationstjänster

  • kr

  • Ladda ner ljudboken online

    Priser från 0 - 0 kr

  • kr

Priserna hämtas dagligen från resp. butiks hemsida.
  • Ladda ner ljudboken online

  • Den här boken säljs inte i någon butik
  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Tyvärr tillåter inte Elib längre att Hitta ljudboken gör ljudbokslån. Har du testat Storytel? Hos Storytel kan du strömma ljudböcker till din dator eller mobil till en fast månadskostnad. Du kan prova gratis i två veckor.