Hitta ljudboken

Mina drömmars stad och Barn av sin stad / Lättläst

LL-förlaget,
Romaner
9170537143
Ljudbok
MP3 AAC/iPod MP3 (5-min) Streaming
Två klassiker på lätt svenska!

Huvudpersonen Henning kommer till Stockholm för att söka arbete. I början har han det svårt och får arbeta hårt. Men han trivs ändå bra i staden. Sakta men säkert får han det bättre.

Per Anders Fogelströms berättelser om Henning och Lotten och deras barn och barnbarns liv i Stockholm har fascinerat många läsare.

Serien kommer nu i nyutgåva, samlad i två volymer. Det här är de två första delarna i Stadserien.
  • Vänta lite...

  • Hämtar priser... Det kan ta upp till 1 minut.
  • Prenumerationstjänster

  • kr

  • Ladda ner ljudboken online

    Priser från 0 - 0 kr

  • kr

Priserna hämtas dagligen från resp. butiks hemsida.
  • Ladda ner ljudboken online

  • Den här boken säljs inte i någon butik
  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Tyvärr tillåter inte Elib längre att Hitta ljudboken gör ljudbokslån. Har du testat Storytel? Hos Storytel kan du strömma ljudböcker till din dator eller mobil till en fast månadskostnad. Du kan prova gratis i två veckor.