Hitta ljudboken

Handen / Lättläst

LL-förlaget,
Romaner
9170537089
Ljudbok
MP3 AAC/iPod MP3 (5-min) Streaming
En spännande historia om poliskommissarien Kurt Wallander, återberättad på lätt svenska.

Kurt Wallander drömde om att flytta ut på landet och det här huset verkade vara perfekt. På baksidan fanns en trädgård med både äppelträd och vinbärsbuskar. Vinden susade i träden.

När Wallander gick omkring bland höstlöven snavade han plötsligt på något som stack upp ur gräset. Var det en trasig kratta eller en trädrot? Han stirrade på föremålet som stack upp ur marken. Det var skelettet av en hand.

Henning Mankell är en av Sveriges mest populära författare. Han har sålt över 40 miljoner böcker och är översatt till fler än 40 språk. Kurt Wallander är hans mest kända figur.
  • Vänta lite...

  • Hämtar priser... Det kan ta upp till 1 minut.
  • Prenumerationstjänster

  • kr

  • Ladda ner ljudboken online

    Priser från 0 - 0 kr

  • kr

Priserna hämtas dagligen från resp. butiks hemsida.
  • Ladda ner ljudboken online

  • Den här boken säljs inte i någon butik
  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Tyvärr tillåter inte Elib längre att Hitta ljudboken gör ljudbokslån. Har du testat Storytel? Hos Storytel kan du strömma ljudböcker till din dator eller mobil till en fast månadskostnad. Du kan prova gratis i två veckor.