Hitta ljudboken

Barnens ö / Lättläst

LL-förlaget,
Romaner
9170536961
Ljudbok
MP3 AAC/iPod MP3 (5-min) Streaming
Klassikern Barnens ö återberättad till lättläst svenska.

Reine hade bestämt sig. Han skulle inte åka till Barnens ö. Han ville inte. Han hade mycket att fundera över. Vem var hans farsa? Varför måste man bli vuxen? Vad händer efter döden?

Om man skulle fundera kunde man inte vara på Barnens ö med en massa skränande ungar omkring sig. Reine skulle stanna hemma i stan i stället. Bo ensam hela sommaren och klara sig själv. Han träffar alla möjliga typer: Tant Olga, Grisen Stig, Nora, raggar-Hester och Döden. Det blir en händelserik sommar.

Barnens ö är årets Stockholm läser-bok 2014.
  • Vänta lite...

  • Hämtar priser... Det kan ta upp till 1 minut.
  • Prenumerationstjänster

  • kr

  • Ladda ner ljudboken online

    Priser från 0 - 0 kr

  • kr

Priserna hämtas dagligen från resp. butiks hemsida.
  • Ladda ner ljudboken online

  • Den här boken säljs inte i någon butik
  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Tyvärr tillåter inte Elib längre att Hitta ljudboken gör ljudbokslån. Har du testat Storytel? Hos Storytel kan du strömma ljudböcker till din dator eller mobil till en fast månadskostnad. Du kan prova gratis i två veckor.