Hitta ljudboken

Simon och ekarna / Lättläst

LL-förlaget,
9170534055
Ljudbok
MP3 AAC/iPod MP3 (5-min) Streaming
Karin är inte Simons riktiga mamma. Men det vet inte Simon. Simon vet inte heller att han är jude. Andra världskriget pågår och judar dödas och måste fly.

Simon blir vän med Isak som också är jude. Pojkarna växer upp tillsammans och upptäcker kärleken men möter också ondskan.

Pernilla Gesén har återberättat Marianne Fredrikssons älskade roman på lättläst svenska.
  • Vänta lite...

  • Hämtar priser... Det kan ta upp till 1 minut.
  • Prenumerationstjänster

  • kr

  • Ladda ner ljudboken online

    Priser från 0 - 0 kr

  • kr

Priserna hämtas dagligen från resp. butiks hemsida.
  • Ladda ner ljudboken online

  • Den här boken säljs inte i någon butik
  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Tyvärr tillåter inte Elib längre att Hitta ljudboken gör ljudbokslån. Har du testat Storytel? Hos Storytel kan du strömma ljudböcker till din dator eller mobil till en fast månadskostnad. Du kan prova gratis i två veckor.