Hitta ljudboken

Kattvinter / Lättläst

LL-förlaget,
Romaner
9170532567
Ljudbok
MP3 AAC/iPod MP3 (5-min) Streaming
Detta är en LL-bok! Dessa böcker är speciellt anpassade för läsare och lyssnare som på grund av läsovana, svårigheter med språket eller andra skäl helst inte läser eller lyssnar på vanliga böcker.


Filip är på fest men han dansar inte. Med handen i chipsskålen står han och tittar på Natalie i smyg. Hon har långt ljus hår och är så snygg, tänker Filip. Han har gillat henne länge nu. Synd att hon är ihop med hans bästa kompis Björn. Men när Björn hånglar med fel tjej på balkongen förändras allt. Plötsligt vill Natalie vara ihop med Filip!

Tre år senare bor Filip och Natalie i en lägenhet mitt i stan. De jobbar på samma dagliga verksamhet och Filip är lyckligare än någonsin. Men en kväll kommer Natalie inte hem från sin kurs. Hon är hemma hos Björn igen. Filip blir galen av svartsjuka. Vad ska hända nu? Kanske kan katten Hasse Andersson rädda deras kärlek?

Kattvinter är Cecilia Borgkvist och Elisabet Franséns andra lättlästa bok. Den första heter Sista dansen.
  • Vänta lite...

  • Hämtar priser... Det kan ta upp till 1 minut.
  • Prenumerationstjänster

  • kr

  • Ladda ner ljudboken online

    Priser från 0 - 0 kr

  • kr

Priserna hämtas dagligen från resp. butiks hemsida.
  • Ladda ner ljudboken online

  • Den här boken säljs inte i någon butik
  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Tyvärr tillåter inte Elib längre att Hitta ljudboken gör ljudbokslån. Har du testat Storytel? Hos Storytel kan du strömma ljudböcker till din dator eller mobil till en fast månadskostnad. Du kan prova gratis i två veckor.