Hitta ljudboken

Kejsarn av Portugallien / Lättläst

LL-förlaget,
Romaner
9170532230
Ljudbok
MP3 AAC/iPod MP3 (5-min) Streaming
Detta är en LL-bok! Dessa böcker är speciellt anpassade för läsare och lyssnare som på grund av läsovana, svårigheter med språket eller andra skäl helst inte läser eller lyssnar på vanliga böcker.


Jan i Skrolycka höll det nyfödda barnet i sin famn. Det lilla ansiktet var skrynkligt och rött. Barnets fina små händer viftade i luften.

Jan kände sig glad och varm. Aldrig förut hade han sett ett sådant fint barn. Nu skulle hans liv förändras. Jan förstod att han älskade någon för första gången i sitt liv. Han älskade sin dotter och skulle alltid göra det.

Kejsarn av Portugallien är en vacker och sorglig berättelse om Jans kärlek till sin dotter Klara Fina. När Klara Fina blir tvungen att resa till Stockholm blir Jans saknad för svår. Han älskar sin dotter så mycket att han blir galen.
  • Vänta lite...

  • Hämtar priser... Det kan ta upp till 1 minut.
  • Prenumerationstjänster

  • kr

  • Ladda ner ljudboken online

    Priser från 0 - 0 kr

  • kr

Priserna hämtas dagligen från resp. butiks hemsida.
  • Ladda ner ljudboken online

  • Den här boken säljs inte i någon butik
  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Tyvärr tillåter inte Elib längre att Hitta ljudboken gör ljudbokslån. Har du testat Storytel? Hos Storytel kan du strömma ljudböcker till din dator eller mobil till en fast månadskostnad. Du kan prova gratis i två veckor.