Hitta ljudboken

Isprinsessan / Lättläst

LL-förlaget,
Deckare
9170531803
Ljudbok
MP3 AAC/iPod MP3 (5-min) Streaming
Detta är en LL-bok! Dessa böcker är speciellt anpassade för läsare och lyssnare som på grund av läsovana, svårigheter med språket eller andra skäl helst inte läser eller lyssnar på vanliga böcker.

Det är vinter i Fjällbacka.

Kylan tränger in överallt.

I ett badkar sitter Alexandra Wijkner,

vackrast i Fjällbacka.

Hon har många hemligheter

och få riktiga vänner.

Ingen kommer henne nära.

En tunn hinna av is har bildats i badkaret.

Alexandra har suttit där länge nu.

Hennes hud börjar få en blåaktig ton.

Blodet på hennes handleder har stelnat.

Ingen kommer henne nära.

Han smeker hennes arm.

Kärleken har aldrig varit starkare.

Hon är hans älskade, hans isprinsessa.

Ingen kommer henne nära.
  • Vänta lite...

  • Hämtar priser... Det kan ta upp till 1 minut.
  • Prenumerationstjänster

  • kr

  • Ladda ner ljudboken online

    Priser från 0 - 0 kr

  • kr

Priserna hämtas dagligen från resp. butiks hemsida.
  • Ladda ner ljudboken online

  • Den här boken säljs inte i någon butik
  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Låna ljudboken på biblioteket

  • Tyvärr tillåter inte Elib längre att Hitta ljudboken gör ljudbokslån. Har du testat Storytel? Hos Storytel kan du strömma ljudböcker till din dator eller mobil till en fast månadskostnad. Du kan prova gratis i två veckor.