Isprinsessan / Lättläst

Isprinsessan / Lättläst

Camilla Läckberg

Uppläst av: Katarina von Wachenfeldt

Streamingtjänster

Lyssna på hur många böcker du vill till ett fast pris.

Bookbeat
99 kr / mån
☑︎ Ljudböcker
☑︎ E-böcker
☑︎ Familjeabonnemang
☑︎ Billigare begränsade abonnemang finns
Bokus Play
139 kr / mån
☑︎ Ljudböcker
☑︎ Familjeabonnemang
☑︎ Rabatter på Bokus och Akademibokhandeln
Storytel
169 kr / mån
☑︎ Ljudböcker
☑︎ E-böcker
☑︎ Familjeabonnemang
☑︎ Växla mellan e-bok & ljudbok
☑︎ Eget innehåll och poddar
Nextory
169 kr / mån
☑︎ Ljudböcker
☑︎ E-böcker
☑︎ Familjeabonnemang
☑︎ Läsutmaningar, t ex 6 böcker på 3 månader

Butiker

Köp boken för att äga and spara så länge du vill.

Digibok

77 kr
89 kr
89 kr

Bokon

95 kr

Sammanfattning

Detta är en LL-bok! Dessa böcker är speciellt anpassade för läsare och lyssnare som på grund av läsovana, svårigheter med språket eller andra skäl helst inte läser eller lyssnar på vanliga böcker. Det är vinter i Fjällbacka. Kylan tränger in överallt. I ett badkar sitter Alexandra Wijkner, vackrast i Fjällbacka. Hon har många hemligheter och få riktiga vänner. Ingen kommer henne nära. En tunn hinna av is har bildats i badkaret. Alexandra har suttit där länge nu. Hennes hud börjar få en blåaktig ton. Blodet på hennes handleder har stelnat. Ingen kommer henne nära. Han smeker hennes arm. Kärleken har aldrig varit starkare. Hon är hans älskade, hans isprinsessa. Ingen kommer henne nära.